Yeni Akım Dropshipping fiyaskosu

Dropshipping fiyaskosu yeni nesil saadet zinciri!

Evet arkadaşlar başlık konunu özeti olarak yeter gibi duruyor ama içeriği incelemeden karar vermeyin. Dahası var mı ? Evet.......




İlk önce Dropshipping nedir onu açıklayalım ;

Drop shipping stoksuz E-Ticaret olduğunu duymuşsunuz dur hatta ''hiç risk yok hemen para kazanıyorsunuz,özgürleşin, zengin olun'' sloganları ile sistemin tanıtımı başlar vaatleri bunlar. 

Temel olarak şunu söylemek yerinde olacak ; Örk.: Çin de Ali babadan ürünü alıyorsunuz ve amazon da satıyorsunuz Amerika ya, ancak bu satış işlemi esnasında siz ürünü hiç bir şeklide görmüyorsunuz. Amazon dan Sipariş geldiğin de siz ürünü Çin den sipariş edip Amerika da ki müşteriye kargoluyorsunuz. Sistem güzel gibi görünüyor değil mi? ama işlemlere esnasında çok fazla sorun olma potansiyeli mevcut. 

Nedir bunlar ;

Sistem içerisinde sizin ürünü görmüyor olmanız, müşteriden iade koşullarında, gümrükte takılma olaylarında büyük sıkıntılar yaşanabiliyor.

Drop shipping bir para kazanma yöntemi, bundan iyi para kazanalar da var. diyeceksiniz ki hangi para kazanılmıyordu veya başlığınla çelişiyorsun bitmedi ! 

Kesinlikle anlatıldığı gibi hiç bir şey bilmeyen birinin Drop shipping sistemine girip milyonlar kazanması pekte mümkün değil. Neden böyle bir çıkarımınız var? Herhangi bir Eğitim sistemine üye olmuş birini düşünün ; 
İngilizce bilgisi yok, Pazarlama nedir bilmiyor, Dijital pazarlama nedir anlamıyor para kazanma uğruna, bu sistemde zenginleşmiş  bu eğitimi satan kişilerin yaşam tarzlarından, bindikleri arabalardan etkilenerek sisteme giriyor aradan 1 ay geçiyor ben parayı batırdım ne yapabilirim! Kendide hemen zengin olacaktı ya 300 doları bastı eğitimi satın aldı başarısız olunca eğitimi satanların tavrı belli ; ''Eğitimi alıp satış yapamayanın kendi başarısızlığıdır''Hani sıfır riskti ,hani hemen para kazanmaya başlanıyordu, birde eğitimleri dolar ile satıyorlar fakeciler. 

Sistemleri Nasıl işliyor Fakecilerin?


İnternet'te bu konuda olumsuz yorumlara da rastlayamazsınız. işte ben eğitim satın aldım da batırdım parayı diyen çok fazla insan yok nedeni ; İnsanlar Çiftlik bank gibi olaylar sonucunda bende Dropshipping eğitimine para yatırdım demeye çekiniyorlar çünkü  çevrelerinde ki bir çok insan yapma dolandırılacaksın diye kendilerine söylemişler. 

Diğer yandan büyük bir mahalle baskısı var guruplarda, bu eğitimleri guruplar üzerinden satıyorlar guruplar üzerinden insanlar bir birleri ile yardımlaşıyor. Bu guruplarda bir üst yönetim var esas parayı kazanan küçük bir gurup ama sesleri çok fazla çıkıyor , ''Ben paramı kayıp ettim sizin yüzünüzden'' diye bir yorum yaptığınız da anında saldırıyorlar. Yüzlerce insan size saldırıyor ve sizi karalayan yorumlar yapılıyor. Aman bana dava felan açarlar korkusu ile baskı psikolojisi yürüterek size duyarsız kalmaya itiyorlar.


Fake Sosyal Kanıtlar


Satıcıların ihtiyacı olan sosyal kanıt,sosyal kanıtı elde edebilmek için bir çok sahte sosyal medya hesabı açılmış durumda bu porfilllere baktığınızda bir geçmişinin olmadığını görebiliyorsunuz. bu profiller üzerinden de sahte para kazanma görüntüleri paylaşılıyor, adamın elinde dolar var bak ben dolar kazandım diyor ama adam yok resimde!
Bir bakıyorsunuz Amazondan bir ekran görüntüsü
paylaşılmış,yüzlerce dolar ciro diye Güzelce photoshopla  hazırlanmış bir görüntü yersen! bunun sahte olduğunu kanıtlayanları  guruplardan direk atıyorlar sonrada üç maymunu oynuyorlar duymadık görmedik bilmiyoruz hemen silmelerini sebebi diğer keklikler uyanmasın!

Sonuç olarak


Sosyal kanıt üzerinde güzle bir sistem kurgulanmış herkes para kazanıldığını düşünüyor ama çok fazla insan bu işten mağdur oluyor hiç bir şeklide para kazanamıyorlar!

Madem bu kadar çok para kazanıyorlar neden bize eğitim satmaya ihtiyaçları var?
Çok basit parayı bizden kazanıyorlar aslında nasıl?
Bir eğitim alıyorsunuz 300 dolara makul çünkü dolar milyoneri olma peşindesiniz! baktınız satış yapamıyorsunuz hemen sistem uyanıkları devreye giriyor sizin için bir eğitimimiz daha var onuda alın diyorlar. Bu eğitimde alıyorsunuz şimdi diyorlar ki bir şirket açmanız lazım nerede Amerika da ben nereden Amerika da şirket açacağım dediğinizde bizim orada bir arkadaş var size yardımcı olacak ona da birazcık dolar ver!

Şirketi açıyorsunuz hemen ardından muhasebeci lazım muhasebeciyi nereden bulacağım Amerika da cevap hemen hazır dur onun içinde bir arkadaşımız var ona da birazcık dolar ateşle!
Oraya dolar buraya dolar derken bakıyorsunuz satamadınız o zaman sana bir de danışmanlık vermemiz lazım oraya da dolar ateşle oh ne güzle bir bakıyorsunuz ki bir kişiden 2000-3000 dolar para alınmış. Bunun gibi 3-4 bin kişinin eğitim satın aldığını düşünürsek gerçekten ciddi bir para ve bu sayede onlar gerçekten zengin olabiliyorlar.

Aslında eğitimler size para kazandırmak için değil eğitim verenlere para kazandırmak için kurulmuş bir sistem. Gördüğünüz gibi Dropshipping nedir ? sorusuna yani nasil saddet zincirine açıklık getirmeye çalıştık paranızı Saadet zincirlerine kaptırmayın.

Şunu da eklemekte fayda var Dropshipping öyle 300 dolarla eğitim almak ile yapılamaz en az 10000 dolar artı 5000 dolar da reklam paranız olması lazım artı Google ads, Facebook pixel, instagram reklam yönetim alanlarında bilginiz olması yeterli değil uzman olmanız gereklidir.

Diğer Yazılarımız için E- Posta abonesi olun.




Yorumlar

Popüler İçerikler

Kalitatif Araştırma Nedir ?

ANAOKULU BOYAMA RESİMLERİ

Ofiyolit Nedir ?